Søk solidaritetsfondet.

Postet av Roar Martin Røkenes den 18. Apr 2023

Søk solidaritetsfondet

Fondet formål er å gi barn og ungdom som er aktive medlemmer i Kvæfjord idrettslag muligheter til å delta i aktiviteter i regi av idrettslaget. Eksempler kan være treningsavgifter, reiser til turneringer, kamper og andre kostnadskrevende aktivitetstilbud.

Midler som tildeles skal dekke deler av utgiftene, men kan også i spesielle tilfeller vurderes å dekke hele kostnaden.

Hvem kan søke? Barn og ungdom som er medlemmer i Kvæfjord idrettslag. Trenere, lagledere, foresatte eller andre tillitspersoner i idrettslaget kan søke på vegne av personen.

Hvordan søke? Send en e-post til post@kvaefjordil.no der du beskriver hvem som søker - hva du søker til – alder og søknadssum.

Søknader blir behandlet konfidensielt av et fondsstyre på to personer. Svarfrist 3 uker.

Spørsmål om fondet kan rettes til: post@kvaefjordil.no

Her finner du: